۷ آذر ۱۳۸۵، ۱۰:۱۹

دبیر کانون بانک‌های خصوصی در گفتگو با مهر:

بانک‌های خصوصی و مشتریان از ساعت کار بانک‌ها ناراضی‌‌ هستند

بانک‌های خصوصی و مشتریان از ساعت کار بانک‌ها ناراضی‌‌ هستند

مصطفی کریم با بیان این که اکثر مشتریان بانک‌های خصوصی از اجرای تغییر ساعت کار بانک‌ها گلایه‌مندند، گفت: مدیران عامل و مسئولین بانک‌های خصوصی نیز با این طرح مخالفند.

دبیرکانون بانک ها وموسسات اعتباری خصوصی در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص طرح تغییر ساعت کار بانک ها گفت : بر اساس اطلاعات پراکنده وغیررسمی ، اکثر مشتریان بانک های خصوصی از اجرای تغییر ساعت کار بانک ها گله مند هستند، اما تاکنون بررسی آماری دقیقی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گفته مصطفی کریم، با توجه به عدم رضایت مشتریان بانک ها، بدیهی است که، مدیران عامل و مسئولین بانک های خصوصی نیز، که تمامی تلاش آنها در جهت جلب رضایت مشتریان است، موافقتی با این طرح ندارند، مضافا بر این که یک ساعت از وقت مفید خود را از دست می دهند.

وی در خصوص تاثیرات این طرح بر نحوه فعالیت های بانک های خصوصی اظهار داشت : تاخیر در شروع فعالیت بانک ها درآغاز روز باعث تراکم مشتریان و مراجعین در طول ساعات قبل از ظهر می شود، که بدیهی است، تراکم و ازدحام مشتریان در پشت باجه ها تاثیر مطلوبی در روحیه و عملکرد کارکنان بانک ها ندارد.

دبیرکانون بانک ها وموسسات اعتباری خصوصی در مورد تاثیرات این طرح بر کاهش بار ترافیک از نظر بانک های خصوصی گفت : کارکنان بانک ها، قبل از شروع فعالیت رسمی بانک درمحل کار خود حاضر می شوند، بنابراین در طول روز نمی توانند ارزیابی از تاثیر این طرح در کاهش بار ترافیک داشته باشند.

وی بهترین ارگانی که می تواند در این زمینه پاسخگو باشد را، اداره راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و سازمان ترافیک دانست و تصریح کرد: این ارگان ها در این زمینه ، اطلاعات مقایسه ای دقیق تری دارند.

کریم در پاسخ به این سوال که آیا بانک های خصوصی بررسی ازروند این تغییر ساعت کار داشته اند یا خیرگفت : تاکنون اطلاعی از بررسی های کارشناسانه در زمینه تغییر ساعت کار بانک های خصوصی به طور رسمی به کانون نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در این ارتباط آنچه که مسلم است، تصمیم هیات دولت برای تغییر ساعت کار بانک ها با قصد و نیتی خیر و در جهت مصلحت عامه صورت گرفته است و از آنجا که به نتایج قطعی آن مطمئن نبوده اند، این طرح را به صورت آزمایشی به اجرا درآورده اند.

به گفته دبیر کانون بانک ها وموسسات اعتباری خصوصی، به طور قطع در این مدت بررسی های لازم صورت گرفته، که امید است ، نتایج این بررسی ها به اطلاع مردم رسیده و تصمیم نهایی و قطعی اعلام شود.  

کد خبر 413236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha